PENGIKUT AJARAN SESAT

Thursday, August 11, 2011

apa perlu buat?

senyum.
tak semua yang kita buat, orang boleh terima. dan tak semua yang orang buat, kite boleh terima. 
masing-masing ada kepentingan masing-masing.
semua pentingkan diri sendiri. mustahil kalau kau kata, "aku pentingkan dia. dia da banyak berkorban untuk aku." mungkin ada. tapi tak semua. susah untuk bertemu muka dengan manusia yang sanggup menggadaikan nyawa mereka demi orang yang tersayang. 
kita kena terima hakikat, bahawa yang datang, akan pergi. dan kadang-kadang, yang pergi takkan kembali. dan ada juga yang pergi akan kembali setelah merasai kehilangannya.apa yang terjadi, semua takdir. kita kena terima dengan seadanya, kerana ada hikmah disebalik apa yang berlaku.
rambut sama hitam, hati lain-lain. pepatah ni, sebelum arwah mak nenek aku lahir. jangan terlalu baik dengan orang lain. pengalaman dari kesilapan yang lalu, kadang-kadang memberi pengajaran pada kita, tetapi, kadang kala kita tidak menghiraukan langsung dengan apa yang berlaku.

sekadar gmbar hiasan. 
pengajaran yang aku dapat kat sini, "BILA FIKIRAN BERCELARU, JANGAN SEKALI-KALI UPDATE BLOG, SEBAB TAK TAHU APA YANG CUBA DISAMPAIKAN. SEKIAN"

9 comments:

Aien Najib said...

cantiknye perempuan tu .dapat kat mane nih kak ?

~Anis Aisyah~ said...

ntah, ak terjumpe. amik je. =='

Anonymous said...

xde gmbar len ke nak taruk kt ctu?

~Anis Aisyah~ said...

cik/pkck/akak/pn/makcik/datin/dato'/tansri/ anon, takde pic laen da nk ltak. nk ltak pic anon pon, takde muke. tak nmpk..

Aien Najib said...

=='' tak layak letak kat sini doe .HAHAHA .

Aien Najib said...

sape anon ni ?KEHKEHKEH .kalau ade acc gune la acc sebaiknye .bak kate kakak nurul saye ,jgn jadi pengecut dok komen pakai anon bagai -.-''' saye tlg smpaikan ape yg die soh smpaikan sahaje :P

~Anis Aisyah~ said...

ain, blog nie, ak pnye.. =='

Aien Najib said...

kenapa takde button like XD HAHAHA

lavender harum wangi said...

senyum, tak perlu kata apa-apa~ :)