PENGIKUT AJARAN SESAT

Wednesday, March 23, 2011

tak larat

harini, hari ke-3 ak xsehat.. adooi.. penat nak layan.. -.-"
bile da demam nie, ak ade makan biskut beras.. ala.. yang masin2 tue..
tapi, xde rasa masin pon.. tawar je.. haish~~! sakit aku kali nie, byk package2 yg tak diingini...
antaranya:

               selsema                                                              batuk

dan apabila batuk da teruk macam orang hisap rokok gitu, mula la...

                                              
 sakit telinga                                                   sakit dada

dan yg buat aku perit sekali adalah: 


sakit mata

sob2... dan, memang aku tak tahan.. haish~~!! xpe la, ni baru sakit sikit kan? yang duk kat spital berbulan-bulan tue, lagi teruk kan? :)
terima kasih kepada ALLAH, sebba dengan sakit yang dia bagi kat aku nie, dapat kurangkan dosa-dosa kecik aku.. :)


9 comments:

lavender harum wangi said...

wow, combo! semoga cepat sihat~ :)

Shafiza said...

get well soon dear ;)

~Anis Aisyah~ said...

lav n pija: thanks honey..

meLLy! said...

makan ubat jangan lupa. kalau tak, ake tembak.

~Anis Aisyah~ said...

melly: ake pon boleh.. -.-" hehhe.. ok2...

Fara Farhana ™ said...

cepatlah eloknya tau!
lambat elok, tamau kawan.
hahaha :D

~Anis Aisyah~ said...

@Fara Farhana ™da eloook da... sbnrnye, x.. -.-'

azuha rahimi said...

ltak la tempat chat!haiisshhhh

~Anis Aisyah~ said...

@azuha rahimikt tepi tu, pebendaaaaaaa~!!!!!!!!! -.-'