PENGIKUT AJARAN SESAT

Monday, February 21, 2011

pencuri

ak xmaafkan ko, sbb da menyushkan hidup adik ak.. 
ak akan salahkan ko klu pape jadi kat adik ak...
ko nak buat apa dengan duit haram tue? 
wat makan? duit haram kot!!! 
ak xkenal sape yang SUDI sangat amik duit adik ak tue.. 
tapi, klu ak taw sape, ak xmungkin akan diamkan diri..
sebab, ko da buat dia demam! selama duit tu xde ditangan dia.! 
klu ko nak mnyesahkan adik aku pon, xkan la smpai sebanyak tue!
what the @^&$&#!!! 

kepada adikku, jangan risau, k.anis akan cuba tolong k?
k.anis janji k.anis tolong, cuma bkan dalam mse yg terdekat jer.. 
sabar k.. k.anis mmg da xleh nak sabar sangat da tue.
bengang! anda da banyak membantu k.anis mse k.anis kt perak..
sekrg, giliran k.anis plak.. jangan risau, 
walaupon xbanyak, tapi, k.anis cuba..

4 comments:

thiasaidi said...

awat weh??banyk ko ilang???kene ragut ko??

~my destiny from YOU~ said...

bnyakweh.. tange ore kei.. ak sakit ati, sgt2 skit ati nga sapo hok amik tue, sunggh xnipu, nyusoh kokre laen etep.. RM1+++.. gilo nk mikir, mung taw? sbb tu la ak duk emo sangt nie..

fazira fadzil said...

saya terharu sehingga menitiskan airmata. :'(

~my destiny from YOU~ said...

huhuhu... xperlu menitiskan air mata.. skang just pk cmne nk dptkan blik duit tue. je.. :)