PENGIKUT AJARAN SESAT

Monday, February 21, 2011

kenape sekarang?

kenape kamu timbul sekarang?
dimana kamu ketika saya memerlukan?
kenape timbul kembali selepas saya dapat handle hidup saya sekarang? 
2 peluang saya berikan kepada kamu yang telah dipersia-siakan.. 
sekarang? kamu ingin saya bagi peluang untuk kamu bahagiakan saya?
apa yang kamu inginkan dari hidup ni?

dulu diri ini,sangat lemah.. sekarang, kekuatan datang, 
kenape kamu ingin runtuhkan kekuatan tu?
kamu harus patuh pada family..
saya bukan calon pilihan.
syurga dibawah tapak kaki ibu.
kalau anda bersama saya sekarang kerana ingin menjaga hati dan perasaan,
terima kasih, saya boleh hidup. jangan bimbang.

saya juga ada ibu dan bapa, kalau saya ditempat anda, 
saya akan turut apa yang family saya inginkan.
kalau ada jodoh, xkemana. 
jangan cuba bagi harapan palsu terhadap saya.. :)
jangan sampai saya xsanggup senyum kerana anda.


No comments: