PENGIKUT AJARAN SESAT

Thursday, April 14, 2011

hati?

hye blogger sekalian, terasa seperti ingin update tentang hati perempuan la plak kali ni.

kaum-kaum adam sekalian, hati perempuan sebenarnya lembut. dengan kelemahan itu, kaum hawa sering kali tersentap a.k.a tersentuh dengan perkara-perkara yang kecil. walaupun perkara itu sangat membosan kan kaum adam, tapi, itu adalah hakikat. kaum adam kena percaya bahawa kaum hawa memerlukan PERHATIAN yang lebih. ingin diPUJUK kalau kaum adam ade buat salah ataw sesuatu yang kaum adam sendiri tidak sedari. (tapi, ak susah kot.. kot la kan, ak xtaw.. -.-")

tetapi, kaum hawa, jangan la terlalu mengada-ngada, mentang-mentang la kaum adam perlu pujuk, then kaum hawa merajuk bagai nak rak. kaum hawa kena ingat, SABAR ADA BATASNYA. kaum adam juga makhluk ALLAH yang tidak sempurna, kita inginkan sesuatu yang sempurna untuk diri kita, namun, untuk itu, bukan senang.

kaum adam, ingt lah, wanita diciptakan dari rusuk lelaki, dekat dibahu untuk dilindung, dekat jua dihati untuk dikasihi.(lirik nasyid ni -.-"). bermakna, kaum adam dan kaum hawa perlu dilindungi dan dikasihi oleh kaum adam dan sebaliknya. dan memang itu yang diingini oleh setiap kaum hawa. tapi, kaum adam yang XRETI BAHASA, susah nak paham maksud tue. senang-senang je permainkan kaum hawa. aku bukan cakap kat sesape, tpi diri aku sendiri..

kepada kaum hawa, anda kena terima dugaan daripada TUHAN. kalau kaum adam yang anda kasihi bukan untuk anda. mesti ada sebab tertentu kerana, TUHAN xpernah temukan kita dengan orang yang salah.
kaum adam yang nak paham luahan hati kaum hawa, sila ke sini.

*harap korang faham ye, maksud lebih mendalam WANITA DICIPTAKAN DARI RUSUK LELAKI, bukan kaum hawa dari rusuk lelaki, tetapi ungkapn yg ingin mengatakan wanita perlu dilindung dan dikasihi.