PENGIKUT AJARAN SESAT

Sunday, February 27, 2011

sangat semak!

kenapa la ko mesti datang balik?
xpayah datang, xpayah bagi pape harapan kt aku..
boleh x? 
i never ever need u anymore! ok?
for twice! hati ak sangat2 sakit disebabkan kau..
hati aku xterbukak untuk kau lagi!
xpayah nak tgu aku, xpayah nk sshkan aku!
ak xsuka kau da la!

ak hanya tggu DIA!
yang boleh bukak hati aku, paham?
ak xnak kaw, kaw da buat aku macam sampah!
aku da serik ngan ko.
skarang ko datang nk tebus balik semua tue?
nk suh aku bagi peluang kt kaw?

apalah perasaan kaw kan?
datang, pergi, datang, pergi, datang balik..
ko rase, sebab ko ramai sangat peminat, then, xtaw nak pilih sape?
my GOD! plis help me, i cant handle this problem!
sebab ak da mula rasa menyampah ngn kaw.. ok?
so, plis go from my life!




No comments: